czwartek, 6 marca 2014

Cookie monsters everywhere

Hello!
Jak tam dzisiaj? U mnie w miarę dobrze. Miałam dziś makabrycznie trudny test z geografii. :/
Postanowiłam dodać wreszcie ten bardzo zaległy post. Dotyczy on czasu kiedy przyjechała do mnie Julka. Któregoś dnia w tamtym tygodniu postanowiłyśmy upiec babeczki ,,cookie monster''. Samo ciasto na babeczki to standardowo ten przepis wzbogacony czekoladowymi kropelkami.
Przepis na krem jest niezwykle szybki i prosty:
Składniki:
~kostka masła
~3-4 łyżki cukru pudru
~łyżeczka ekstraktu waniliowego
~ok. pół łyżeczki niebieskiego barwnika spożywczego

Całość miksujemy na puszystą masę i przekładamy do rękawa cukierniczego lub czegoś tego typu. :P

Dekoracja: Oczy robimy z białej i mlecznej czekolady. Na każdą babeczkę kładziemy pół ciastka typu ,,pieguski''.





 Żegnam się już z wami i na samym końcu chciałam tylko powiedzieć:
Dziś mój blog kończy dwa lata! Dziękuję wam za obserwacje, komentarze... oby tak dalej! :D
Papa! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥