niedziela, 2 marca 2014

W marcu jak w garncu

Cześć!
Co tam u was? Ja właśnie skończyłam oglądać ,,Forresta Gumpa'' i idę już spać. :) Pogoda za oknem zmienia się co kilka godzin. :o Raz jest słońce, raz paskudna mgła...

Wczoraj razem z koleżankami postanowiłyśmy skorzystać z promieni słonecznych i zrobiłyśmy mały wypad na rolki. :) Było naprawdę fajnie, zwłaszcza, że nie trzeba było wkładać tych wszystkich kurtek, swetrów i td.

Dziś natomiast dla odmiany pogoda jest wprost beznadziejna. Mgła, temperatura około 0 stopni... W takich momentach cieszę się, że mam dom. ;)

I jeszcze dwa zdjęcia z mojego okna:




Dobranoc! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥