niedziela, 9 marca 2014

TAG: jednym słowem

Hej hej!
A oto jeden z tych ciekawszych postów jakie zapowiadałam! Postanowiłam zrealizować pewien tag. Dostajesz 30 pytań, z czego na każde możesz odpowiedzieć tylko jednym słowem. Dość ciekawe. :) No to zaczynamy!

1. Co lubisz jeść? ~jedzenie
2. Co lubisz do picia? ~wodę
3. Gdzie masz telefon? ~tutaj
4. Masz chłopaka? ~nie :)
5. Wiosna, Lato, Jesień czy Zima? ~wszystko
6. Twój kolor oczu? ~niebo
7. Masz rodzeństwo? ~siostrzyczki ;*
8. W jakim miesiącu się urodziłaś? ~wakacyjnym
9. Co masz na sobie teraz? ~piżamę
10. Ulubiony kosmetyk? ~krem
11. Ulubione miasto? ~Zakopane
12. Gdzie uczysz się? ~gimbaza
13. Ulubiony kolor? ~niebieski
14. Co jadłaś na śniadanie? ~grzanki
15. O czym pomyślałaś rano? ~śnie
16. Ulubiony dodatek? ~komórka :P
17. Jaka nie jesteś? ~skąpa
18. Twój komputer? ~fajny
19. Ulubiona książka? ~wiele
20. Ulubiona przekąska? ~pyszna ;)
21. Twój chłopak jest..? ~wymyślony
22. Twoi przyjaciele są? ~najlepsi!
23. Czego nie lubisz? ~krocionogów
24. Twoi rodzice? ~kochani ♥
25. Najbardziej potrzeba rzecz w tym momencie? ~sen
26. Jedna rzecz/ osobę/zwierzę, którą byś zabrała na bezludną wyspę? ~dom
27. Ulubiony środek transportu? ~jednorożec
28. Ulubiony sport? ~wiele
29. Gdzie byłaś dzisiaj w pierwszej kolejności? ~łóżko
30. Twoja zaleta ~ambitność

Ok, a więc mam nadzieję, że wam się podobało! Następny ,,ciekawy'' post wkleję w ciągu najbliższych dni. Niestety dziś znów nie miałam zbyt wiele czasu, ale ważne, że udało mi się dodać przynajmniej tę notkę. Jeszcze kilka zdjęć, żeby nie było tak pusto w tym poście:



Dobranoc! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥