poniedziałek, 3 marca 2014

asian dinner

Witajcie!
Jak minął wam ten dzień? U mnie znów niezbyt fajna pogoda, aczkolwiek lepsza niż wczoraj. W takie dni chce się zostać w łóżku na jak najdłużej. Myślę, że właśnie przez to prawie dziś zaspałam... :D Ogólnie byłam niezwykle senna przez cały poranek, wszystkie lekcje, a nawet po powrocie ze szkoły. Na szczęście z pomocą przyszła moja mam, która ugotowała przepyszny obiad inspirowany kuchnią azjatycką. Przyznam szczerze, że naprawdę rzadko jem takie orientalne jedzenie. Myślę jednak, że po dzisiejszym obiedzie będę to robić częściej. :P

Wieprzowina, makaron ryżowy, warzywa i grzyby moon... Czego chcieć więcej?


Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥