środa, 5 marca 2014

Let it go! Let this week go!

Hej hej!
Dziś znowu post bez moich zdjęć, ale po raz kolejny nie miałam zupełnie czasu. Już któryś dzień z rzędu piszę z komórki, bo nie mam nawet czasu wejść na komputer. :D

Co na temat mojej środy? W sumie dzień jak codzień. Byłam ze szkołą na mszy z okazji środy popielcowej, przez co mieliśmy tylko 4,5 lekcji. Potem miałam muzykę (piano) i dentystę. To ostatnie było, jak możecie się domyślić najmniej przyjemne. ;D No i jeszcze zakuwanie geografii na jutrzejszy test... :/

W sumi to by było na tyle. Szykujcie się jednak na kilka ciekawszych postów w ciągu tego tygodnia. Papa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥