poniedziałek, 10 marca 2014

Spacer pełen słońca

Witajcie!
Jak wam minął poniedziałek? Mnie nawet nie najgorzej. ;) Cały dzień świeciło piękne słonko i aż czuć było wiosnę. Kocham takie dni!
Nawiązując jeszcze do dzisiejszej pogody, chciałabym wam pokazać kilka zdjęć z mojego niedzielnego spaceru, na który wybraliśmy się razem z rodzicami. Od razu powiem, że niektóre zdjęcia wyglądają jakby były obrabiane. Otóż nie. Zawsze, gdy przerabiam moje dzieła, piszę o tym. A więc nie owijam już w bawełnę. Zapraszam:






Dobranoc! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥