piątek, 14 marca 2014

Prezent

Witajcie!
Wpadam tutaj, żeby dodać obiecane zdjęcia prezentu, który zrobiłam dla Ani.

Rakieta ,,Choco''- pomysł, na który wpadłam już jakiś czas temu. Był zaplanowany i starannie przemyślany. : )

Breloczek-piłka do kosza. Wiedziałam, że chcę zrobić coś z modeliny, ale nie do końca wiedziałam co. Piłka dlatego, że Ania gra w kosza (jest świetna).

Przepraszam, że taki krótki post, ale jest już późno, a ja muszę chwilę pospać przed dniem otwartym. ;) Dobranoc! :**




8 komentarzy:

  1. fajne prezenty. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł :) Mam nadzieję, że jej się spodobał :)
    Pozdrawiam,
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na prezent, chciałabym taki dostać *.*

    Mój blog :)
    Będzie mi miło jak klikniesz w baner :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny prezent dostałaś ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielbię milky way! <3 narobiłaś mi smaku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥