sobota, 8 marca 2014

Dzień kobiet

Hej hej!
Niestety przez moje dzisiejsze plany nie miałam czasu dodać tu tych obiecanych postów. Piszę więc znów po prostu o moim życiu. :)

W tej notce chciałam napisać wam coś o moim Dniu Kobiet ;D
Wczoraj, po powrocie ze szkoły czekała mnie w domu bardzo miła niespodzianka. Mój tata kupił dla mnie, mojej siostry i mamy przepiękne fioletowe tulipany. Są to moje ulubione kwiaty, więc oczywiście bardzo się ucieszyłam.
Co prawda Dzień Kobiet jest dzisiaj, ale prezent z jego okazji dostałam już wczoraj.

Mają cudowny zapach! ♥


Dobranoc! ♥

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥