poniedziałek, 3 czerwca 2013

Ślub

Hejo!
Długo mnie tutaj nie było, ale teraz wracam z dużą ilością zdjęć. :)
W sobotę byłam na ślubie Kamila (mój wujek) i jego narzeczonej Ewy. Ślub i wesele były wprost cudowne! Super było również to, że Ewa sama zaprojektowała i przygotowała zaproszenia (Ewa projektuje biżuterię).



Na zdjęciach pary młodej, które tu dodam nie widać ich twarzy, ponieważ nie wiem, czy zgodziliby się na publikowanie zdjęć ich twarzy.






Specjalna atrakcja z okazji dnia dziecka (na zdjęciu pan fotograf ślubny xD):





No i oczywiście oczepiny! Panna młoda stała w środku ,,panieńskiej fortecy''.



Świadkowie wkraczają do akcji! Świetne z nich podnóżki.


Cała uroczystość podobała mi się tak bardzo, że aż nie umiem tego wyrazić słowami...
Dobranoc :*

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥