sobota, 29 czerwca 2013

Koniec roku szkolnego=WAKACJE!

Hejka!
No to mamy wakacje. Nie chce się wierzyć jak to szybko przeleciało! Sześć lat... Wydawałoby się, że to tyyyyle czasu, a tu proszę... KONIEC!
Najbardziej dziwi mnie to, że chcę zmienić szkołę. W naszej szkole jest gimnazjum. Nawet dość dobre. A moja klasa jest taka cudowna! Naprawdę zdążyłam ich bardzo pokochać! Dlaczego więc tak bardzo chcę zmienić szkołę? Naprawdę nie wiem! (Dodam jeszcze, że chcę zmienić szkołę jako jedyna w całej klasie :o)
No trudno. Tak to już czasem jest, że pomimo tak cudownego życia, chcemy je zmienić. To jest chyba normalna ludzka rzecz.

Z Adką :)

A w następnym poście pokażę wam zdjęcia z pożegnalnej imprezki, którą zorganizowałam dla ludków z mojej klasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥