środa, 22 maja 2013

Wiosna w moim ogrodzie (i ogólnie co tam u mnie)

Hej! :)
Co tam u was słychać? U mnie tak normalnie. W poniedziałek jedziemy na trzydniową wycieczkę do Węgierskiej Górki. Będę w pokoju z 5 dziewczynami (chyba). Nie znacie ich, ale co mi tam: Ada, Julka, Zosia, Wiktoria i Gabrysia.

Dzisiaj miałam informatykę. Uczy nas bardzo fajny nauczyciel z dużym poczuciem humoru. Dzisiaj mieliśmy za zadanie napisać pięć zdań o sobie (w wordzie) i w każdym z nich jedno słowo zastąpić obrazkiem albo zdjęciem. Napisałam, że lubię pływać. Zamiast słowa ,,pływać'' wkleiłam zdjęcie nurkującej dziewczynki. Później pan odczytywał nasze zdania. No i w końcu czyta moje:
,,Jestem Zosia. (bla, bla, bla) Lubię się topić!'' :D
Tak, pan lubi sobie żartować...

No a teraz kilka zdjęć z mojego ogródka, które zrobiłam w ten weekend:



No więc... Eeeeee... Tego... Dobranoc! :) :*

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥