czwartek, 27 czerwca 2013

Pokaz tańca

Hejka!
Wczoraj byłam na pokazie tańca u mojej siostry. Hania chodzi na szkolne zajęcia taneczne od kilku lat. Jej nauczycielka prowadzi studio tańca, więc w przerwach (to znaczy wtedy, gdy dzieci odpoczywały) wychodzili na środek zawodowi tancerze. Ponieważ w grupie Hani nie była nie parzysta liczba osób, zawsze ktoś zostawał bez pary. Chłopak, który tańczył w przerwach został więc poproszony, aby towarzyszyć dziewczynkom bez pary. :) Hania oczywiście też z nim tańczyła! xD


 Taa... Dwóch chłopaków na całą grupę to chyba troszeczkę za mało...


Dzisiaj zakończyłam edukację w szkole podstawowej! Łoo! Ale to jest uczucie! A jutro oficjalne rozpoczęcie wakacji! Ale ja osobiście jakoś tego nie czuję. Na dworze jest strasznie zimno, a słońce ciągle chowa się za chmurami. Gdzie jest to lato? Tęsknię za ciepełkiem...

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥