poniedziałek, 17 czerwca 2013

My friend from Belgium

Hej!
Chciałabym wam dziś napisać o dwóch rzeczach. Najpierw chciałabym was zaprosić do odwiedzenia strony internetowej Ewy (od niedawna mojej cioci).*Link*



A teraz chciałabym wam opowiedzieć o mojej przyjaciółce- Carolinie. Carolina mieszka w Belgii. Poznałyśmy się na basenie w Austrii 2 lata temu (kiedy byłam tam na nartach z dziadkami). Ostatniego dnia pobytu Caroliny w Austrii dałam jej swój adres. Kilka miesięcy później dostałam od niej list. Od tego czasu piszemy do siebie. W zeszłym roku również byłam w Austrii na nartach. Znowu mogłyśmy się spotkać. Carolina ma tam dom, do którego przyjeżdża w każdą Wielkanoc.

Moja zagraniczna przyjaciółka posiada małe zoo. Ma dwa psy (Bingo i Coco), dwie świnki morskie (Nicky i Ron) i rybki! (Blub i Hiccup) :)

                      Listy, które dostałam od Caroliny:




                          A to zamierzam jej wysłać w następnym liście:





Dobranoc! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥