środa, 19 czerwca 2013

My holiday plans

Witam wszystkich!
Co tam u was? U mnie tak normalnie. W szkole strasznie nudno (nie na wszystkich lekcjach). W dniu zakończenia roku szkolnego zamierzam zrobić u siebie imprezkę z okazji końca nauki w szkole podstawowej. W piątek opiszę to bardziej szczegółowo.

23.06 jest dzień ojca! Nie zapomnijcie przypadkiem!

Okej, a teraz przejdę do tematu posta. Prawie wszyscy macie już zapewne plany związane z tegorocznymi wakacjami. Ja również takowe posiadam. W tum poście chciałabym wam co nieco o nich opowiedzieć. A więc:

Tuż po zakończeniu roku szkolnego jadę na obóz rowerowy...



Na następny wakacyjny wyjazd jadę z rodzicami. Wybieramy się najpierw do naszego domku w Zakopanem, potem do Chorwacji na wyspę Pag i do Włoch, do Toskani, do San Baronto obok Vinczi.

Wiele osób uważa, że Pag to brzydka, księżycowa wyspa. Otóż nie. Błąd tych ludzi polega na tym, że zazwyczaj przejeżdżają tylko przez mały kawałeczek wyspy. Po bokach, rzeczywiście nie ma żadnych roślin- same kamienie, natomiast w głębi lądu jest piękna roślinność, cudowne plaże i idealne do oglądania życie podmorskie!










W sumie, to od zeszłego roku moje plany wakacyjne nie uległy zbytnio zmianie...
Jeśli ktoś z was będzie w czasie wakacji w którymś z tych miejsc, to może się spotkamy :) Dobranoc!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥