poniedziałek, 24 czerwca 2013

I want to tell you something about me...

Hejka!
Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć troszkę o moim hobby. Nigdy wcześniej o nim nie pisałam. Mianowicie, już mniej-więcej od roku lepię różne rzeczy z modeliny. Głównie są to słodycze. Na początku lepiłam z modeliny Astra, ale po pewnym czasie dostałam od mamy kilka kostek modeliny Fimo... Teraz lepię już tylko z niej. Mam małe dłutko do modelowania i lakier Fimo. Chciałabym rozwijać się coraz bardziej w tej kwestii. A tutaj kilka z moich ostatnich wyrobów:

Breloczek do kluczy, które zrobiłam na zamówienie dla mojej mamusi <3 class="separator" div="" style="clear: both; text-align: center;">


To jakby co jest biała czekoladka z truflowe-truskawkowym nadzieniem:


Lepienie nie wychodzi mi jeszcze idealnie, ale mam nadzieję, że te figurki, które tu pokazałam wam się spodobają.

A teraz zupełnie z innej beczki: dodaję zdjęcie dla mojej babci :)

4 komentarze:

  1. Też chcę taki breloczek z modeliny, Zosiu! Ulepisz mi? Wera XD

    OdpowiedzUsuń
  2. alee chciałabym takie :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ja bym nigdy czegoś takiego nie zrobiła. Obserwuję i liczę na rewanż :) http://betiandbetti.blogspot.com/

    Pozdrawiam Beti :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥