wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt!

Hej hej!
Witam wszystkich! Dziś wstawiam wam tu mój świeży Wigilijny filmik! Moja babcia ma nowszego laptopa i nowszy program do obróbki filmów, który odczytuje idealnie wszystko co zgrywam z aparatu. Co jeszcze mogę wam napisać?
Enjoy!




A teraz jeszcze chciałabym Wam wszystkim życzyć zdrowia, radości, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń, wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych z rodziną, przyjaciółmi, bliskimi... No i oczywiście nie może zabraknąć życzenia wielu wspaniałych prezentów, smacznych ryb, zupy i miłego kolędowania! POZDRAWIAM SERDECZNIE!!! Zosia

A teraz idę przygotowywać wszystko na wieczór! Do jutra! Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥