poniedziałek, 2 grudnia 2013

I mamy Grudzień!

Hej hej!
Jak się macie? Przepraszam, że znów tak długo nie pisałam. Myślę, że na razie będę dodawać posty tylko w weekendy i okazjonalnie w tygodniu. No, a teraz do rzeczy...

Jak wszyscy już wiecie, mamy Grudzień. Tak, wiem, wielkie odkrycie. :) Spoko, nie będę robiła kolejnego posta pt. ,,Hello December''. Napiszę tu raczej o tym, co zamierzam robić w tym miesiącu.
Razem z moją siostrą, inspirowane pewnym świątecznym planem znalezionym w internecie, postanowiłyśmy stworzyć nasz własny projekt, który zamierzamy realizować od wczoraj do 24 Grudnia.

1.12  Dzień piosenki ,,Last Christmas''
2.12  Dzień pomysłów na prezenty
3.12  Dzień kakao i słodyczy
4.12  Dzień spełnienia czyjegoś marzenia
5.12  Przygotowanie do Mikołajek
6.12  MIKOŁAJ :)
7.12  Dzień gry planszowej
8.12  Dzień dekorowania pokoju
9.12  Dzień zainteresowania tradycją
10.12  Dzień ,,Opowieści wigilijnej''
11.12  Dzień ducha dawnych Świąt
12.12  Dzień ducha obecnych Świąt
13.12  Dzień ducha przyszłych Świąt
14.12  Dzień zakupów
15.12  Dzień pakowania prezentów
16.12  Dzień świątecznego karaoke
17.12  Dzień odezwania się do starego znajomego
18.12  Dzień przedświątecznego spaceru
19.12  Dzień planowania świątecznej garderoby
20.12  Dzień kolędowania
21.12  Dzień miłego gestu
22.12  Obchody pierwszego dnia Zimy
23.12  Dzień dobrych życzeń
24.12  WIGILIA!!!


Papa! Dobranoc!

P.S. Ten obrazek został zrobiony przeze mnie. :)

1 komentarz:

  1. Noom... Bardzo ciekawie.
    Powiedz mi co mam dać chłopakowi który chciałby dostać maskę przeciwgazową, ale niestety nie zdążyła by na czas... POWIEDZ, POWIEDZ MI!!!!
    PROSZĘ!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥