sobota, 28 grudnia 2013

Dzień z Frodem

Witajcie!
Jak minął wam ten dzień? Mnie bardzo dobrze. W sumie spędziłam znaczną jego część na bezsensownych rozmowach z Julką i Hanią, spacerowaniu z Frodem i... czytaniu lektury. Wieczorem oglądałyśmy na Polsacie ,,Jumanji''. Jeśli nie widzieliście, to koniecznie musicie to zrobić. :)
Dziś nie dodaję żadnych zdjęć, bo piszę posta z komórki (a aplikację Blogger na komórkę inteligentnie sobie usunęłam). Na razie zostawiam wam tylko piosenkę ,,The onlythink I know''. No to dobranoc! :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥