poniedziałek, 23 grudnia 2013

Choinko, zielona jak las...

Hejka!
Dziś będzie taki raczej szybki post, z racji tego, że dość się spieszę. Dziś (prawdopodobnie) wyjeżdżam już do dziadków do Katowic. Spodziewajcie się jakiegoś Świątecznego filmiku ze mną, moją siostrą i kuzynkami w rolach głównych. :) Jej! Już nie mogę doczekać się Wigilii!

Wczoraj ubierałam razem z rodzicami i siostrami choinkę. Agatka była bardzo podekscytowana! Tak w sumie, to była to jej pierwsza świadoma choinka w życiu. :) No i nie można zapomnieć o mały kotku Mici, który też z wielkim zapałem biegał w kółko pomiałkując ze szczęścia. (,,Takie duże drzewo do wspinania! W naszym domu!!!'') :P










Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥