sobota, 23 lutego 2013

Przygotowania

Witam!
Dzisiaj cały dzień w naszym domu trwały przygotowania. Było bardzo dużo rzeczy do zrobienia. Jutro będziemy mieć imprezę z okazji pierwszych urodzin Agatki i... (pozwólcie, że to przemilczę) urodzin mamy.
Będzie około 30 osób. Dzisiaj od samego rana, aż do 21:30 przygotowywaliśmy jedzenie i ogólnie cały dom na przyjęcie. Przytaszczyliśmy wszystkie stoły z całego domu do salonu, ugotowaliśmy jakieś tony jedzenia, wysprzątaliśmy dom (tata ściągał wszystkie pajęczyny z sufitu). Niezłe było zamieszanie. :) Strasznie jestem zmęczona. Jutro prawdopodobnie też trzeba będzie wcześnie wstać i dalej przygotowywać stoły, odgrzewać jedzenie, dekorować dom... Ufff. Mam dość.









To co mam na nosie to masa z ciasta^^











Dobranoc! P.S. Na blogu jest zły czas. Jak to zmienić? Może wiecie?

3 komentarze:

  1. Mmm, ile jedzenia! ^^ Czas musisz zmienić w ustawieniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm... Tort wygląda pysznie.
    Jaki smak??
    Nie dodajesz komentarzy :P
    Przerwałam w pisaniu bo komentarzy nie ma.
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!
    Ile jedzenia. Pychota!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥