czwartek, 21 lutego 2013

Black and white.

Ten post dedykuję Oldze, ponieważ już kilka razy prosiła żebym jakiś dodała.

Hej!
Przepraszam was bardzo za moją tragiczną aktywność na blogu, ale naprawdę nie mam czasu. Prawie w ogóle nie siedzę przy komputerze. Proszę, wybaczcie mi. Musimy przeboleć te dwa miesiące, a potem, po Teście Kompetencji będę miała dużo czasu na bloga.
Postanowiłam, że  dodam na bloga zdjęcia z warsztatów fotograficznych (bardzo zaległe), które polegały na fotobrafowaniu metodą monohrome. W niedalekiej przyszłości dodam również kilka zdjęć Krakowa, łabędzi na Wiśle... i różnych tego typu rzeczy.
















1 komentarz:

  1. Zdjęcia są świetne. ;D
    Uwielbiam w b&w, bo mają specyficzny klimat. :)
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥