piątek, 8 lutego 2013

Zochulkowe porady

A więc tak. Ponieważ w wielu szkołych (tylko nie w mojej) organizowane są bale karnawałowe. Najczęściej trzeba przyjść na nie w jakimś przebraniu. Postanowiłam więc, że pomogę troszkę tym, którzy nie mają pomysłu na strój. Swoje stylizacje stworzyłam głównie ze zwykłych ubrań jakie mam u siebie w szafie.

Wampir-ciemna spódnica, różowa lub czerwona bluzka, złoty pasek


mocno czerwona szminka+duże klipsy lub kolczyki+ciemne cienie do powiek+rozpuszczone włosy+złoty naszyjnik

Wojownik-zielone spodnie,brązowa lub pomarańczowa góra, szeroki pasek, można wziońć miecz lub łuk ze strazłami

włosy spięte w luźny kucyk, naszyjniki, usta pomalowane jasno-brązową szminką 

Harry Potter (żeńska wersja)-czarna spódnica, ciemny sweter, cieliste rajstopy, peleryna (może być zrobiona z bluzki), patyk-różczka

delikatny błyszczyk na ustach+lekki cień do powiek (nie koniecznie)+blizn na czole narysowana b. jasno różową szminką

Elf- kwiecista sukienka, bransoletka z kwiatkiem, cieliste rajstopy

naszyjnik+opaska ze złotą ozdobą na czoło+delikatny błyszczyk

Mam nadzieję, że moje pomysły was zainspirują. Jeśli ktoś przebierze się wg. moich instrukcji, niech napisze. Będzie mi bardzo miło. Dobranoc kochani! Jutro dodam więcej postów. Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥