poniedziałek, 1 lipca 2013

Nice surprise

Hej!
Chciałabym wam dzisiaj pokazać naszyjnik, który dostałam od mojej klasy na pożegnanie. Wręczyli mi go podczas piątkowej imprezy. To była naprawdę miła niespodzianka!
Powiedzieli mi: ,,Wybraliśmy taki, który będzie do ciebie pasował''. Tak zresztą jest. Ten prezent łączy w sobie moje dwa zainteresowania: gotowanie (i pieczenie) różnych smakołyków oraz lepienie z modeliny, bo właśnie z modeliny został on zrobiony.

Kupiony w Claires

P.S. W sobotę byłam na urodzinach u Olgi. Zdjęć niestety nie mam (postanowiłam, że mimo wszystko nie wezmę aparatu do ,,Parku trampolin''), ale pokażę wam prezent, który jej kupiłam, bo uważam, że jest dość fajny. Chętnie sama sobie coś takiego kupię. :)

1 komentarz:

  1. Prezent jest świetny <33 właśnie nagrałam filmik z wszystkimi prezentami :P Śliczny ten naszyjnik *,* idealny dla ciebie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥