wtorek, 23 lipca 2013

Dobrany duet- Wodogrzmoty i Siklawa

Hejka!
Mam internet! Mam więc nadzieję, że dzięki temu będę mogła dodawać posty na bieżąco.

Wczoraj byłam na bardzo długiej wycieczce górskiej. Cała trasa miała około 10 km. w jedną stronę, więc przeszliśmy tak mniej więcej 20 km. Zajęło nam to (razem) 11 godzin. Rano wstaliśmy wcześnie i pojechaliśmy na parking na Palenicy. Kupiliśmy bilety na wejście do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Później szliśmy około 1 godziny asfaltem do wodospadu ,,Wodogrzmoty Mickiewicza''. Następnie podchodziliśmy kilka godzin pod górę do wodospadu ,,Siklawa''. Stamtąd wspięliśmy się po skałkach do Doliny Pięciu Stawów. Tam znajduje się schronisko, w którym spędziliśmy 2 godziny odpoczywając i jedząc obiad. Potem ruszyliśmy w drogę powrotną. W pewnym momencie na drogę wyskoczyła nam... MŁODA KOZICA. Co najlepsze, w ogóle się nas nie bała! Skubała tyllko powoli trawę i pozowała do zdjęć. :)
Całą wycieczkę uważam za bardzo udaną, pomimo mojego dużego zmęczenia. Polecam tę trasę wszystkim miłośnikom gór z dobrą kondycją. :)























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥