piątek, 12 lipca 2013

,,After ever after''

Czy zastanawialiście się kiedykolwiek dlaczego we wszystkich disney'owskich bajkach o księżniczkach zawsze jest ,,HAPPY END''? Ja często nad tym myślałam. Pewien chłopak z kanału na YouTube ,,Paint'' opowiada nm w swojej piosence jak NAPRAWDĘ skończyły się historie Małej syrenki (Arielki), Jasminy, Belli i Pocahontas. Moim zdaniem piosenka jest świetnie napisana i zaśpiewana. Aż wierzyć się nie chce, że nie użyto tu żadnego instrumentu (poza ludzkim głosem oczywiście). Polecam!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥