niedziela, 22 kwietnia 2012

Ramsau

Cześć!
Przepraszam, że tak długo przeciągam posta o Austrii, ale zdjęcia nie chciały mi się przesłać na komputer, więc posłużę się zdjęciami z neta. Na początek pokażę plan góry, na której jeździłam. Nazywa się ,,Hauser Kaibling''. Przepraszam, że podpisy są po niemiecku.



Kilka widoczków.





Jeśli chcecie troszeczkę pooglądać ,,Hauser'a'' to zapraszam na tę stronkę.

Ramsau to bardzo ładna miejscowość. Mam nadzieję, że w następnym roku znowu się tam wybiorę. Pa, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥