piątek, 27 kwietnia 2012

Kolorki

Hi!
Przed sekundą doznałam szoku! Mój laptop, który przez cały miesiąc odmawiał współpracy i zawieszał się gdy chciałam dodać posta (przez co posty dodawałam z laptopa mamy lub z komórki) nagle doznał olśnienia i jak gdyby nigdy nic, pokazał mi, że dodawanie postów z niego jest mega banałem!

Wróćmy jednak do tego co chciałam napisać. W ten czwartek było tak gorąco, że myślałam nawet czy nie pomyliły mi się daty rozpoczęcia wiosny i lata. :) Umówiłam się więc z Agą i z Julą na placu zabaw. Najpierw było troszeczkę nudno, ale Aga wpadła na świetny pomysł. Patrząc na te zdjęcia zgadnijcie jaka to była great idea.




Za chwilkę kolejny post. BYE!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥