niedziela, 29 kwietnia 2012

Kwiecień plecień...

Hello!
Dziś było bardzo gorąco. Nie chciało mi się nawet wychodzić z domu. Letnie ciuszki wyfrunęły z szafy. To dziwne, że w kwietniu jest jak w sierpniu, w najcieplejszych momentach.

Dzisiaj z Hanią robiłyśmy ,,letnią'' sesję zdjęciową. Kilka zdjęć z sesji:



,,Zrobiłaś już to zdjęcie?'' (Hania)


Po sesji ,,letniej'' zrobiłam sesję kwiatową




Tyle już tego zakwitło w naszym ogródku.


Mam nadzieję, że u was w ogródkach też jest już tyle rozmaitych roślinek. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥