czwartek, 19 kwietnia 2012

Post o wszystkim i o niczym

Hej! Dzisiaj zabrakło mi tematów na bloga. Dosłownie! Siadłam przy komputerze i nie wiedziałam o czym pisać. Po dłuższym namyśle i dodaniu nowych stron na bloga, postanowiłam napisać o dzisiejszym dniu.

Obmyślam jeszcze nagrody na konkurs, ale abym mogła go zrealizować, muszę wiedzieć kto ewentualnie wziął by udział. Ci, któży są zainteresowani, proszę o napisanie komentarza o tym pod tym postem. Muszę wiedzieć ile osób chciałoby wystartować, żeby nie kupować nagród na marne. Powiem na razie tylko tyle, że konkurs będzie fotograficzny i... kulinarny.

A teraz przejdę do tematu. Kilka zdjęć z dzisiaj.

dzisiaj rano chciałam włożyć spudnicę, ale nastąpiły pewne komplikacje :)



Przyszła moja pani od dodatkowego angola.
Bye!



2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥