czwartek, 31 października 2013

Halloween


BOO!
Dawno mnie tutaj nie było, ale już jestem. :) Ale się cieszę, że wreszcie wreszcie mamy długi weekend. Wreszcie będę mogła się wyspać!
Dzisiaj jadę do dziadków na HALLOWEEN! Tak samo z resztą jak w zeszłym roku. Na osiedlu, na którym oni mieszkają chodzenie po cukierki jest już tradycją. :)


Dziś taki krótki post, ale na prawdę bardzo się spieszę, bo wyjeżdżam za jakieś pół godziny, a nie zgrałam jeszcze zdjęć z aparatu. Papa!

P.S. Widzieliście już dzisiejszego Googla? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥