środa, 16 października 2013

Kolorowe tasiemki

Ten post chciałam dodać już wczoraj, ale niestety nie chciały mi się przesłać zdjęcia. Wstawiam go więc dziś :)

Hej!
Wreszcie skończyłam się uczyć i mogę coś tutaj napisać. Dziś chciałam wam pokazać mój ostatni zakup z Empiku. Jest to zestaw 5 kolorowych taśm klejących z bardzo fajnymi wzorami. Kiedy tylko je zobaczyłam, wiedziałam do czego je wykorzystam. :)

~Wiele razy myślałam nad tym, że koperty z listami, które wysyłam do mojej koleżanki z Belgii nie są dostatecznie ładne. Być może wy też miałyście kiedyś podobne uczucia. Kiedy zobaczyłam te ozdóbki, musiałam je mieć! Mam też także kilka innych pomysłów, w jaki sposób mogę ich użyć. Kiedy zrealizuję któryś z nich, pokażę wam zdjęcie. :)

A oto one:



A tu macie jeszcze sałatkę, którą wczoraj zrobiłam. Mniam! Od razu bardziej chce się uczyć. :)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥