sobota, 12 października 2013

Ślubowanie

Hej hej!
Co tam u was? U mnie wszystko w pożądku, ale strasznie dużo nauki. I jeszcze przygotowania do tego Konkursu... Z resztą sami mogliście to zobaczyć. Ostatnio dodawałam posta jakieś wieki temu. :(

Wczoraj miałam Ślubowanie i Konkurs humanistyczny. Miałam do obejrzenia film, i do przeczytania: trzy książki oraz kilka wierszy. Nie wiem dlaczego, ale w ogóle się nie stresowałam. W sumie, to dość często tak mam, że zachowuję spokój w wielu sytuacjach. To chyba dobrze...

A tutaj zdjęcie mojego prezenciku, który dostałam (a właściwie cała klasa dostała) z okazji naszego Ślubowania. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥