sobota, 11 maja 2013

Dzień nad Wisłą + new hairstyle

Hej!
 i znów długo mnie tu nie było. Przepraszam. Podczas długiego weekendu byłam w Czeskim Krumlowie. Dużo zwiedzałam, no i oczywiście co za tym idzie, zrobiłam pełno zdjęć! W najbliższym czasie postaram się je dodać.

No a teraz przejdźmy do tematów posta:

1. Dziś miałam zajęcia fotograficzne. Na nich to pływaliśmy barką po Wiśle i robiliśmy zdjęcia pejzarzowe.




















2. Jutro obędzie się 1 komunia mojej siostry, dlatego byłam dzisiaj u fryzjera i...


 Bye bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥