niedziela, 21 kwietnia 2013

Marzenie perkusisty

Hej!
Znalazłam ostatnio w internecie bardzo ciekawy gadżet. Są to łyżko-pałeczki. Stworzone zostały dla tych, którzy kochają muzykę i nie mogą się z nią rozstać nawet w trakcie jedzenia. Jedną stroną łyżki można nabrać zupy, drugą zaś wystukiwać rytm na garnkowej perkusji.

Cena takich pałeczek to około 59 zł.

żródło




A skoro już jesteśmy przy pałeczkach do, chciałam wam również pokazać perkusję, tyle, że może troszeczkę mniejszą od pozostałych.

Jest to biurkowy zestaw perkusyjny, na którym gra się palcami. Jest idealnym rozwiązaniem dla perkusistów z małymi mieszkaniami.

Cena wynosi około 53 zł.

perkusja na palce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥