niedziela, 21 kwietnia 2013

love krove

Hejo!
Miałam tu już dzisiaj nie wchodzić, ale postanowiłam, że nadrobię ten czas, kiedy uczyłam się do Testu Kompetencji.
Dzisiaj, z okazji imienin mojej siostry, wybraliśmy się na obiad do ,,hamburgerowni'' o nazwie ,,Love Krove''. Wystrój tego pubu jest bardzo ciekawy.

                              Drzwi np. obklejone są naklejkami:




Lemoniady (po prawej haniowa-pomarańczowa, po lewej moja-melonowa):


Hamburger z serem, musztardą francuską, majonezem, sosem pomidorowym, cebulą, pomidorem i roszponką. MNIAAAAAAAAAM!



                                         A oto i nasza solenizantka:

No to nie pozostało mi już nic innego jak tylko życzyć wam dobrej nocy. Słodkich snów! ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥