poniedziałek, 5 maja 2014

WIELKI POWRÓT ba dum tss

Cześć i czołem, kluski z rosołem! :))
Witam was wszystkich bardzo serdecznie po jakże długiej przerwie! Mam nadzieję, że nie zdążyliście jeszcze mnie znienawidzić. ;)

Dlaczego zniknęłam i dlaczego wróciłam?
Przez pewien czas miałam swego rodzaju kryzys w swoim życiu. Nic kompletnie mi się nie chciało. Najchętniej leżałabym cały dzień w łóżku słuchając muzyki i oglądając filmiki na YouTube. Myślałam nawet o rzuceniu blogowania i założeniu własnego kanału... o.O I tutaj przejdę może do drugiej części pytania:
Dlaczego wróciłam?
Zdecydowałam, że w życiu trzeba jednak coś robić. O ile nie wierzymy w reinkarnację, wiemy, że żyje się tylko jeden jedyny raz. A o to jedno jedyne życie powinniśmy dbać i nie marnować go. Drugą sprawą jest to, że należę do osób niezwykle sentymentalnych. Nawet głupi papierek po cukierku ma dla mnie duże znaczenie... Pomyślcie więc, co oznaczałoby dla mnie usunięcie bloga. ;)

No to teraz jeszcze tylko chciałabym wam powiedzieć, że od tego czasu posty pojawiać się będą regularnie we wtorki, piątki, soboty i/lub niedziele. Na razie taki powzięłam plan, ale jak to mówią: Wszystko wyjdzie w praniu. ;) A więc trzymajcie się i do następnego!


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥