piątek, 9 maja 2014

Stokrotkowo

Hej ludzie!
Jak tam u was? Ja jeszcze w miarę. Najważniejsze, że żyję. ;)
Pogoda od rana dopisuje, więc postanowiłam wyjść na chwilkę i porobić kilka kwiecistych zdjęć. Główną rolę odgrywają na nich stokrotki. KOCHAM STOKROTKI!♥







Postanowiłam, że odświeżę i uwiosennię troszkę wygląd bloga.  No dobra. Nie troszkę. Planuję zmianę nagłówka, tła, opisu... Więcej nie powiem- i tak napisałam już za wiele, bo na początku postanowiłam, że to będzie niespodzianka. :P

No i jeszcze mała postowa zmiana: Pod koniec każdego posta jedno pytanie do was, co byście się mogli wypowiedzieć w komentarzach. :)

A więc pytanie na dziś brzmi: Jaki jest wasz ulubiony wiosenny kwiatek? :)

P.S. Benedict Cumberbatch jest już w naszym ,,pięknym'' Krakowie!!! *0* Już jutro projekcja ,,Little favour'' i spotkanie z NIM, a ja pomimo mieszkania w Krk tam nie jadę. :,( Mam jednak nadzieję, że mój kochany fandom wszystko mi zrelacjonuje. :,)

2 komentarze:

  1. Piękne są tulipany i niezapominajki <3, ale stokrotka też jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥