sobota, 10 maja 2014

State of the... sleep :/



Hej hej!
Wita was niezwykle zmęczona i śpiąca Zosia. Dziś była u mnie Julka. Jutro natomiast jadę do Kasi na komunię mojego kuzyna- Michałka. Fajnie będzie! :)

Co ja mogę wam napisać o dzisiejszym dniu? Nic specjalnego w sumie nie robiłam. Byłam chwilę na dworze, grałam z Julką i Hanią w Monopoly, sprzątałam... Taki tam po prostu zwyczajny dzień. :D Jutro, albo we wtorek wstawię wam post ze zdjęciami z komunii i... może zmienię wreszcie wygląd bloga!




Ok, ja już idę, bo jest naprawdę późno! Pa pa! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥