środa, 12 lutego 2014

Today

Witam!
Dziś cały dzień sypie śnieg. Mam wrażenie jakby cały świat pokryła gruba biała kołdra.
Dzisiejsza jazda na nartach, to była istna mordęga. Zimno i mokro. Tak mogłabym opisać ten dzień. Na szczęście mieliśmy ciepłą herbatkę. Inaczej nie byłoby tak wesoło. Temperatura wynosiła około 0 stopni, w związku z czym śnieg topniał nam na kartkach, spodniach, golach i tp., a następnie zamarzał... Pod koniec byłam już naprawdę zmęczona tą paskudną pogodą. Na szczęście teraz jestem już w pensjonacie i mogę spokojnie odpocząć i pouczyć się. :)

2 komentarze:

  1. Nie masz co się martwić, śniegu już prawie nie ma.
    Za to jest ochlapa.

    Obserwuję
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie szaro i ponuro, ale bez śniegu :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥