piątek, 21 lutego 2014

Nagła wena, czyli przerabiane zdjęcia

Cześć!
Jak tam po feriach? No i jak tam szkoła? ;)
U mnie nawet dobrze. Nie było jeszcze na razie ani jednej kartkówki. :o Żeby nam to jakoś zrekompensować, nauczyciele zaczęli od razu zadawać jakieś niewyobrażalne ilości zadań domowych... A teraz przejdę może do tematu posta.
Wczoraj dostałam jakiegoś nagłego przypływu weny i postanowiłam zrobić Agusi małą sesję zdjęciową. Na początku było jeszcze w miarę dobrze, bo moja mała starała współpracować, ale potem się jej było znudziło...
W każdym razie, postanowiłam pobawić się przez chwilę w przerabianie zdjęć i tak oto powstało to:


















Cały ten ratusz wykonałam w Picasie 3.9. Jest to naprawdę fajny i łatwy w obsłudze program.
A teraz mała zagadka: Jedno z tych zdjęć nie było przerabiane. Zgadnijcie które.^^

2 komentarze:

  1. Mi sie wydaje że 2, 4 lub to z samym misiem. Nie za bardzo się znam ale tak mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥