środa, 22 stycznia 2014

ZIMA!

Hej hej!
Wchodzę tutaj wreszcie! Miałam nadzieję, że uda mi się to zrobić wcześniej, ale niestety...
Dzisiaj wreszcie spadł śnieg! Jupi! Ale się cieszę! Wreszcie prawdziwa zima, a nie jakieś niewiadomo co.


W szkole nic specjalnego. No, może prawie nic. Od poniedziałku zaliczyliśmy już 5 niezapowiedzianych kartkówek. Tak na dobry początek semestru. :D Dziś na przerwie otwieraliśmy okno (pasjonujące! :o) i zrzuciliśmy z ławki aloesa. Potem jeszcze mój kolega dostał śnieżką w plecy (stał w oknie na 3 piętrze...). Takie tam sytuacje rodem z gimbazy.

Jutro przyjeżdża do mnie Julka. Ma teraz farie, więc zostanie u nas przez cały tydzień! Hurra! To dziwne, że po spędzenia wspólnie prawie całych ferii świątecznych jest mi jeszcze mało. :P

No i na koniec małe ogłoszenie: Postanowiłam, że zmienię trochę kolorystykę bloga. Chodzi mi tutaj głównie o rozjaśnienia różu. Zobaczymy jak wyjdzie. Na razie to jeszcze tylko niewinne plany na niedaleką przyszłość.

Pamiętajcie o dniu dziadka! <3
Papa. :*

P.S. Dziś post i zdjęcie też z komórki, bo nie miałam zupełnie czasu wejść na komputer (znowu). Jakość nie najlepsza, bo fotka robiona o zmroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥