środa, 9 stycznia 2013

Znowu mnie nie było

Teraz zostawiam was z postem napisanym wczoraj i lecę.

Hej!
No i znowu trochę mnie tu nie było, a od jutra (niestety) również nie będzie. Postaram się żeby posty dodawały się automatycznie pod moją nieobecność, ale nie obiecuję.
Ok. A teraz post.
Dzisiaj dzień jak codzień. Lekcje, kółka dodatkowe, zadanie domowe i td. Nie mogę się doczekać jutra. Wiecie dlaczego? Ponieważ jutro po południu wyjeżdżam na FERIE do Zakopanego, do naszego mieszkanka. A jak wrócę to pewnie zasypię was lawiną zdjęć. :)
Wczoraj nareszcie spadł śnieg. U mnie pierwszy w 2013 roku. Super!
No, i jeszcze na koniec chciałam wam pokazać mój dzisiejszy strój.

Bluzka-Zara, bluzeczka z krótkim rękawem-sh, spódnica-Zara, pasek- Wójcik, legginsy-H&M

No to papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥