czwartek, 17 stycznia 2013

Jestem i nie ma mnie

Okey! A więc blogger, z sobie tylko wiadomych powodów, zamiast dodać 2 zaplanowane posty, usunął je bezpowrotnie. -.- Nienawidzę tego!
W takim razie postaram się dodać teraz te posty (odtworzyć je).
Tydzień temu, wieczorem, Hania położyła pod choinką kilka kocy i powiedziała, że idzie się rozkoszować choinką. Zdziwiłam się, bo nie wiedziałam co ona takiego chce zrobić. W krótce jednak, gdy zobaczyłam o co chodzi, z chęcią się do niej przyłączyłam. Leżenie pod choinką jest niezwykle przyjemne i takie jakieś nastrojowe. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥