sobota, 3 listopada 2012

Jak obchodziłam Halloween

Hello!
Jak tam u was moi drodzy? Jestem dzisiaj w znakomitym humorze. W sumie nie wiem nawet czemu.^^
A teraz do rzeczy. Może obchodzicie Halloweeen co roku, może w ogóle tego nie robicie. Ja w tym roku zdecydowałam się urządzic mini obchody tego amerykańskiego święta. Jak co roku pojechałam do dziadków. Tak się akurat składa, że wszystkie moje kuzynki mieszkają w Katowicach. Ogólnie moja rodzina pochodzi (w większości) ze Śląska, ale o tym kiedy indziej.
Tak więc zaprosiłam dziewczyny do domu babci i dziadka. Przebrałyśmy się za potwory i poszłyśmy zbierać słodycze. Uzbierałyśmy dosć dużo. Potem urządziłyśmy imprezkę. Tańczyłyśmy do muzyki z mojego telefonu i obżerałyśmy się słodyczami. Było suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!

                                                      Zgadnijcie, która to ja.

                                                                        Dynia!

                                                         I nasze ZDOBYCZE!

No to do zobaczenia za chwilkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥