wtorek, 27 listopada 2012

Niezwykły artysta

Hello!
Przed chwilą znalazłam na YouTube super filmik. Kiedy tylko go obejrzałam, postanowiłam dowiedzieć się czegoś więcej o artyście. Okazało się, że nazywa się Sungha Jung. Urodził się we wrześniu 1996 roku w Korei. Jest genialnym gitarzystą. Jego filmiki na YouTube notują po kilkaset tysięcy odsłon. Na gitarze gra, odkąd skończył dziewięć lat. Dziś potrafi zagrać niemal wszystko. Od The Beatles, poprzez U2, Erica Claptona, Boba Marleya, aż po Nirvanę. Jego filmiki umieszczone w serwisie YouTube notują od stu tysięcy do prawie miliona odsłon.

Cover ,,Gangnam style''

Strona internetowa artysty
Zachęcam do oglądania jego filmików. Są super! Bye bye!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥