poniedziałek, 28 maja 2012

Niezbyt letnio

Hej!
Niedawno oglądałam świetny film p.t. ,,Grinch Świąt nie będzie''. Może film nie nadaje się za bardzo na ten okres czasu, ale co z tego. I tak bardzo mi się podobał!

Historia dzieje się w małym miasteczku o nazwie Ktosiowo. Miasto nie jest zwyczajne, gdyż znajduje się na płatku śniegu. Wszyscy mieszkańcy Ktosiowa bardzo cieszą się na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia. Jest jednak pewien specyficzny ktoś, który nie nawidzi Świąt i robi wszystko, by je zniszczyć. Mieszka on na samym szczycie wielkiej, starej góry. Wszyscy mieszkańcy miasteczka boją się Grincha i uważają go za niebezpiecznego potwora. Jest jednak jedna mała dziewczynka, która uważa, że gdyby nie traktować tego dziwnego ktosia jak wyrzutka i pistarać się by choć raz doznał ciepła rodziny, nie byłby taki niemiły i zgoszkniały. Czy uda jej się przekonać mieszkańców Ktosiowa, że Grinch nie jest naprawdę zły i że w jego sercu kryje się dobro? Jeśli chcecie się dowiedzieć, obejrzyjcie!

Trailer (Przepraszam, że po angielsku)


3 komentarze:

  1. Super film. Znam i lubię. Oj lubię, lubię < 3 Komam & obserwuję = liczę na to samo u mnie c :

    glass-windmill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam filmu, ale może w najbliższym czasie obejrze :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥