sobota, 26 maja 2012

Mniam...

Hello!
Chciałam zrobić trzy posty o jedzeniu, ale myślę, że łatwiej będzie napisać o tym w jednym poście.
Wczoraj zrobiłam sobie ,,resztkową kolację'', to znaczy ,,kolacja z tego co zostało z deseru i z obiadu''. (od razu mówię, że nie była to ryba z lodami, czy coś w tym stylu :) tylko makaron z truskawkami).

IMAG3182.jpg

Wcześniej na deser jadłam ciasto brownie z trskawkami i lodami sernikowymi. Mniaaaaaaaaaaaaam!

IMAG3169.jpg

A dzisiaj na śniadanie postanowiłam zrobić jajecznicę. Też wyszła całkiem niezła.

IMAG3184.jpg

IMAG3187.jpg

IMAG3188.jpg

Za chwileczkę następny post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥