wtorek, 8 maja 2012

Komunia w Katowicach ۩

Hi!
W tą niedzielę moja sześcioletnia kuzynka Kamila mała komunię. Pewnie ci, którzy czytają mojego bloga, a nie znają Śląskich zwyczajów myślą, że to dziwne posyłać przedszkolaka do komuni, ale w Katowicach jest to częstością. Taki zwyczaj.

Kilka zdjęć:
Kamilka to ta w sukience ze złotym sznurem


Zdjęcie zbiorowe przed kościołem (jestem najstarsza ze wszystkich dzieci w rodzinie)



Obiadek (Tradycyjny Śląski obiad♥)



Lody♥


Tort



Wszyscy byli bardzo zadowoleni (łącznie z Locią :D)


Do zobaczenia za chwilę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥