niedziela, 25 marca 2012

klubik ۩

Witajcie!
Kilka lat temu (ok. 2 lat) założyłam z koleżankami z ulicy klubik dla małych (4-5 letnich) dzieci z naszego osiedla. Uczymy ich tam śpiewać, tańczyć i wielu innych rzeczy. Organizujemy klubowe zajęcia głównie w wakacje i w weekendy. Trójka małych: Mania, Michał i Hania (nie moja siostra) uwielbiają wprost gdy im czytamy lub bawimy się z nimi. To dla nich założyłyśmy ,,Klubik Dzieciaka''. Wczoraj zaczęłyśmy budować klub od nowa (na zimę jest on likwidowany). Oto zdjęcia z remątu klubiku. ^-^


Zamek i płotek:

Płotek:


Zamek:


Zaek od innej strony:


Kanapa z kawałków materiału, filcu i pokrywy od piaskownicy


Półeczki:


Tablica ogłoszeń:


Okno zamku:


Flaga:


W środku zamku spokoju pilnuje rycerz:


I jeszcze raz zamek:


Do zobaczenia i dobranoc!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥