czwartek, 29 marca 2012

Domek ^^

Witam wszystkich!
Niedawno wpadłam na pomysł, żeby zamiścić post o dziwnych domach. Jak widzicie te zdjęcia są mega szalone. Najbardziej chyba podoba mi się ten co wygląda jak zamek na skale.

Największy na świecie koszyk:



Przeźroczysty (chyba nie da się w nim wykąpać :-))


Bąble:


Motylek:



Domek orzeszek:


Mój ulubiony♥: 

Kolcowaty (nie wiem czy tak można napisać???):


I na koniec modne conversy☺: 


Te wszystkie domki i jeszcze wiele innych znajdziecie w książce ,,D. O. M. E. K.''


Idę już, bo zaraz mam dodatkowy angielski. Może jeszcze potem coś napiszę, ale wątpię. Pa pa!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze. Zarówno te miłe, jak i nie do końca. Jeśli zaobserwowałeś/aś mój blog, napisz w komentarzu. Nie musicie zostawiać linków. Wchodzę na wszystkie blogi, których właściciele skonentowali moje posty. Jeśli twój blog mi się spodoba, zaobserwuję go.♥